Ny vardag

Vädret vill inte visa sig från sin bästa sida och det enda jag kan göra fram tills jag börjar jobba klockan tre är väl att sitta inne. Förresten, shit vad tiden går snabbt! Det är redan mitten av maj, nästan sommar och om mindre än två månader åker jag och la familia till Halmstad som ett sista gemensamma stopp innan jag och Maria drar iväg på våra åtskilda äventyr. Jenny är inte alltför glad över sin nya situation och höll nästan på att avlida när jag var i Kenya och hon var tvungen att vara ensam med mamma och pappa i tre veckor. Men det är bara att vänja sig syster lilla! Och för er som undrar så går au pair grejen långsamt framåt, har inte hittat en matchning än men inom en snar framtid vet jag var jag hamnar. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer bli så grymt tråkigt när både du och maria är borta i höst! Aaaah, jag avlider tror jag.

2011-05-17 @ 16:25:51
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0