Fina fisken

Tiden springer iväg och mina dagar kvar i afrika går nu att räkna på en hand. Veckorna jag har varit här har verkligen gått hur fort som helst, men ack så underbart det har varit! Imorgon ska jag och Maria förmodligen snorkla, och jag som är rädd för fiskar har en ganska bitterljuv känsla inför detta. De amerikanska tjejerna säger att korallrevet och fiskarna var fantastiska, helt klart den bästa snorklingupplevelse dem haft och därför ska jag tvinga mig själv att genomföra det. Förhoppningsvis kommer jag få en wow-upplevelse som jag kommer minnas livet ut, och med det i tanken så är det ju faktiskt värt det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh jag vill också snorkla!!!

2011-05-03 @ 13:52:53
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: ewa

det är så underbart vackert under ytan, kram på dig

2011-05-04 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0