Längtar till i morgon

New York City var fantastisk och just nu sitter jag och kollar på Manhattan borta i horisonten, ganska bra utsikt faktiskt. Imorgon är min sista dag här i New Jersey på förberedelsekursen, eller halvdag blir det för mitt plan går vid 15:45. Imorgon kväll kommer jag alltså befinna mig i Burlingame, SF, och träffa min familj! Jippi! Dagarna här har varit ganska långa men som tur är har jag träffat en svensk och en norsk tjej som jag hänger med, det tråkiga är att dom ska bo här i New York, på andra sidan landet från mig med andra ord. Men men. Nu ska jag duscha och hoppa ner i den otroligt sköna hotellsängen och slå på TVn. Hoppas inte min brasilianska roomie kommer hem allt för tidigt.. haha.

P.S What´s up with frukost här i USA? Man känner ju sig som ett fetto efter princip varje måltid. Till och med när man köper en smoothie är det massa glass och sylt i. Hmm.. Me no like.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

kom ihåg vad jag sa om att ha ett par jeans med dig som du kan prova varannan vecka så att det inte går helt galet med alla kalorier de smyger in i en ;)

2011-07-28 @ 06:37:11
Postat av: erika

Ja, och kom ihåg att jag gick upp 18 kilo under mitt år så Cilias jeans-tips är ytterst viktigt! :)

(samt kanske lite bra mat och träning mellan varven)

2011-07-28 @ 12:30:16
URL: http://enhimlansmassa.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0