Jag höll om er en stund extra

25 grader hela kvällen och bara personer jag håller varmt om hjärtat, gårdagen var med andra ord underbar. Trots kvällens trevligheter kunde jag inte hålla tårarna borta när jag sa hejdå till mina vänner. Mina fina vänner som jag inte kommer se på ett väldigt långt tag. Innan igår har jag nog inte riktigt fattat att jag ska åka. Men idag hann verkligheten ifatt mig och nu sitter jag här i ett berg av kläder och annat som ska ner i min resväska. Hur jag ska få ner ett liv i 23 kg är i och för sig ett under, men det får väl gå. Inte långt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

verkligheten hann ikapp mig med, du åker snart och jag kommer sakna dig <3

2011-07-23 @ 15:31:57
Postat av: Elaka Faster

Inte behöver du packa så mycket, det vet du väl, i Amerikat kan man köpa allting nytt!!!Ja du Anna, i morgon blir det ännu fler tårar, tror att hela familjen Lidman kommer att gråta FLOODER!!!Men när du väl är "over there" känns det nog bra igen!!! Ta hand om dig!!!KRAAAAAAM

2011-07-24 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0