Äntligen San Francisco

Allt blev ändrat igen eftersom damen på flygplatsen tydligen inte hade bokat våra biljetter till morgonen efter. Efter mycket om och men fick vi alla (Vi var 11 stycken som skulle till SF) tag på biljetter till Boston och sedan San Francisco. Efter att ha varit vaken i 21 timmar landade jag äntligen i SF och möttes av en mycket trevlig mormor. Hon berättade att barnen var väldigt exalterade att träffa mig, speciellt Colby som hade räknat ner dagarna. Trött som jag var somnade jag på direkten och när jag vaknade kunde jag höra de nyfikna barnen stå och viska utanför mitt rum. När jag väl gick upp åt vi alla frukost tillsammans innan vi gick ut en sväng i Burlingame (jättemysig stad/ort) och lekte i parken samt åt lunch. Jag känner att detta kan bli kanon!



Kommentarer
Postat av: cecilia.

vilket mysigt rum du har! och vad härligt att ni var så många som skulle till SF :)

2011-08-03 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0