Welcome to the Julbord

Igår var jag och Danielle på det efterlängtade julbordet på IKEA. Det smakade inte som hemma, men gott var det i alla fall! Tänk att jag fick julskinka i år också. Vi hade trott att det mest skulle vara svenska där, men det var blandat med olika nationaliteter. Några svenskar såg vi allt, men annars var det väl en del asiater (som rynkade på näsan åt sillen) samt amerikaner. Mätta och belåtna åkte vi senare hem, och vi båda konstaterade att det var värt 10 dollar. Idag, lördag, har jag inte hunnit med så mycket än. Träffade Danielle en snabbis för kaffe innan hon skulle på "The Nutcracker" med sin värdfamilj, och nu sitter jag här på mitt rum. Ska nog ta bilen och bege mig till en köpcenter och handla julklappar till barnen. Får se vad det blir! Ikväll ska jag i alla fall jobba men imorgon blir det stan samt cookie-träff med de andra au pairerna i området.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

åh cookie-fest med au pairerna, det minns jag som igår! haha. akta dig för konstiga påhitt!

2011-12-10 @ 22:42:21
Postat av: Danielle

haha vad roligt att tanten med that's 70's show frisyr och pälsjackan kom med på ett hörn! ;)

2011-12-11 @ 06:55:09
URL: http://daniellesamuelsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad mysigt med julbord! Då blir det lite mer hemma-känsla. Det ser ju ganska bra ut!

2011-12-11 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0