Andas ut

Ännu en dag har passerat, och som vanligt har det gått väldigt bra. Förutom i ungefär en kvart när jag inte var helt säker på vart min plånbok var. Jag och kidsen hade varit och handlat och när vi kommer till bilen ser jag att min väska är öppen och att min plånbok inte ligger i den. Panik! Fick svårt att andas och försökte tänka samtidigt som barnen gnällde och var hungriga. Tårarna var inte långt borta och jag visste inte vad jag skulle göra. Bestämde mig i alla fall för att åka hem, hoppades på att plånboken var på mitt rum. Gissa om jag blev lättad när jag såg den! Usch vad jobbigt det kunde ha blivit annars.. Har ju allt där! Hade alltså ryckt med mig väskan i all hast medan plånboken fortfarande låg på bordet i mitt rum, och sedan hade jag ju glömt att stänga väskan. Trodde verkligen jag hade blivit rånad.. Ingen skada skedd alltså, nu ska jag snart möta Danielle för lite kaffe och prat.

Kommentarer
Postat av: Elaka Faster

Ha ha, tror du har ärvt de där snurriga/förvirrade generna du med!!!!kraaam

2011-12-15 @ 10:01:26
Postat av: Pierre

Är du en liten slarver eller? Puss

2011-12-15 @ 11:28:29
URL: http://www.sotebror.tumblr.com
Postat av: Jenny

Den där känslan alltså. Jösses vilken klump i magen man får!!

2011-12-15 @ 14:36:04
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Åh, jag vet precis hur det känns, du har väl ärvt lite virrighet från mig ha,ha..... Vad bra att den var hemma. puss älskling

2011-12-17 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0