Två nya västar


Dåliga bilder, jag vet, men ni kan i alla fall se hur de ser ut. Har varit förkyld över två veckor nu, och det vill inte ge sig! Känns lite halvtrist faktiskt. Idag skypade jag med min kära mamma och pappa och det var lika trevligt som vanligt. Jag älskar att skypa med min fina familj. I morgon är det ju Lucia och min lillasyster ska vara med i Vallentunas luciatåg i kyrkan. Kan nog bli riktigt fint! Skulle självklart varit på plats om jag var hemma, men jag får väl nöja mig med att se lite kort i efterhand.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

du är så så snygg brush! västarna likaså, var har du kapat dem? :)



och du, krya på dig!

2011-12-12 @ 22:09:39
URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack! Jag köpte båda på Forever21, båda kostade ca 25 dollar styck, naaaajs. Det har öppnat ett nytt Forever21 i ett shoppingmall nära mig, och jösses vad STORT och FINT det är! Jättesnyggt, fräscht och städat. Rena rama drömmen! Var där i över en timme :D

2011-12-12 @ 22:45:24
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: cecilia.

ååååh vad roligt! jag är uppriktigt glad i hjärtat för din skull, skönt att veta att du får den riktiga upplevelsen :)

2011-12-13 @ 19:19:51
Postat av: Mamma

De är superfina och det är du med.....

2011-12-17 @ 12:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0