Sleeping beauty

Det känns verkligen som om jag inte sovit ett dugg inatt. Stängde av datan vid elva, och jag brukar aldrig ha problem att somna. Hur som helst gjorde min axel/nacke (som jag har problem med ibland) ont och tillslut gick jag upp för att ta en värktablett. Som om jag inte tyckte det var jobbigt nog bestämde sig tabletten för att fastna i mitt bröst. Hur mycket vatten jag än drack ville den inte ner. "Great" tänkte jag och tassade försiktigt på tå till köket för att hämta en banan. Jag tänkte att om man äter något så lär ju tabletten åka ner tillsammans med maten. Efter mycket om och men gjorde den det, och jag var tvungen att borsta tänderna igen innan jag kunde lägga mig. Mådde lite halvt illa och funderade på om tabletten verkligen var nere i magen. Sedan låg jag där timme efter timme.. Jag blev såklart kissnödig eftersom jag hade druckit så mycket vatten och var tvungen att gå upp två gånger. Tror max jag halvsov kanske två timmar, så idag har jag ingen som helst lust att varken gå till gymmet eller engelskan. Nu ska jag kolla på julkalendern och försöka sova en blund. Hoppas jag lyckas!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men, stackars dig det låter inte som någon höjdarnatt! Hoppas att du kunde koppla av på dagen sedan och få en liten "tupplur" puss och kram

2011-12-07 @ 22:04:03
Postat av: Jenny

Älskar att vuxna alltid ska sätta citattecken vid sånna där ord. "tupplur". Hon tog en liten tuppluris skulle jag vilja säga, no citattecken what so ever. Aja, hoppas du sover bättre nästa natt! """Pöss"""

2011-12-07 @ 22:59:30
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0