Pineapple and strawberry

Hör och häpna, jag är nyss hemkommen från gymmet och tjugo minuter på löpbandet. Det var jobbigt, har ju inte varit där på ett tag. Har varit inne i en liten svacka men nu hoppas jag på att få röra mig lite igen. Jag känner verkligen att de där två-tre gångerna jag spelade fotboll i veckan i Sverige gjorde sitt, även om jag inte tänkte på det! Man fick liksom träning gratis på någotvis och nu är det jag själv som måste se till att röra på mig. Inte alls lika kul ju! När vi flyttar (ändrat till 8 januari) kommer vi bo väldigt nära naturen samt massa cykel/gångbanor och jag hoppas jag kan hitta en bra liten slinga. Just nu sitter jag och dricker en smoothie från Jamba Jucies som jag köpte med mig efter gymmet. Gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat på löpbandet!!!

2011-12-29 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0