Ny doft

Igår kom jag hem med min efterlängtade parfym, Vera Wang - Lovestruck, och den luktar så sjukt gott! Har suktat efter den ett tag nu, men jag blir alltid så snål när det kommer till parfymer. De är ju så dyra! Dessutom har jag tvekat på den här på grund av det stooora locket. Jag menar, hur onödigt och irriterande är det inte? Men men, nu har jag i alla fall slagit till och det känns bra! Idag fick jag även ett paket från Sverige som innehöll tre tomteskumpåsar samt två mögliga lussebullar (haha, vems söta idé var det?). Tack i alla fall familjen, det värmde. Tomteskumen var mycket goda, precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi är finurliga vettu!

2011-12-29 @ 11:36:31
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tyckte det var lite roligt att skicka det till dig, hoppas att det "riktiga" paketet kommer snart...

2011-12-29 @ 11:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0