nio timmar engelska

Jag känner mig väldigt duktigt, har varit på engelskan i förrgår och igår, samt att jag ska gå idag också. Det är ju lika bra att börja samla ihop mina 60 timmar så att jag inte sitter där i juni sen och upptäcker att jag inte har fått ihop allt. Dock är det inte så kul och jag är lugnt bäst av alla.. Haha, men jag tackar för det! Jag sa det till Danielle härom dagen "Gud vad skönt att vi kan prata bra engelska!", vilket jag verkligen tycker. Hur som haver så känns det skönt att jag har kommit igång! Min faster har ju tjatat på mig ända sedan jag kom hit, haha (tack för att du bryr dig). Igår skypade jag i alla fall med min fina man, och idag ska han och vår vän Tom ta flyttlasset och åka till Norge. De ska bo hos Pierres syster Cecilia och ta lite ströjobb och spara ihop massa pengar. Det känns himla bra att Pierre inte bara sitter hemma nu när jag är här, utan att han också får ha lite äventyr. När våra äventyr tar slut börjar vi ju vårt gemensamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0