Lucia

Igår kväll var jag och Danielle på bio och såg "New years eve". Den var helt okej. För er som inte vet vilken film det är så kan jag ju säga att det är samma koncept som "Valentines day", massa kändisar intryckta under en och samma bioduk. Men trevligt var det i alla fall! Just nu sitter jag här och dricker grönt te ur min nya termos, som är väldigt praktiskt må jag säga. Snorar och har slem i bröstet, vad passar då inte bättre än varmt te med honung? Att min förkylning inte ger sig! Aja.. Idag är det det ju Lucia så jag tänker på Sverige och alla luciatåg jag har deltagit i i mitt liv. Ganska så många faktiskt! Hoppas allt är bra där hemma, ät en lussebulle eller två för mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk lite på mig också!

2011-12-14 @ 18:53:38
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0