lovely lördag

Förutom att ha jobbat idag så hann jag även med en tripp till ett outlet tillsammans med Danielle och Mathilda. Tyvärr hann  vi inte ta det lugnt och strosa omkring som vi ville men jag kände mig ändå ganska nöjd. Kom hem med ett par jeans och en plånbok. Ganska gött faktiskt! I morgon söndag blir det jobb mellan 11-17 sedan antar jag att det blir middag med Danielle. Mathildas hela familj kommer nämligen hit till USA imorgon och därför har hon inte tid med oss. Jag är lite avundsjuk faktiskt! Skulle ju inte vara helt fel att få krama min fina familj, men jag får vara tacksam över att de kommer hit i början av april. Längtar! Nu ska jag fortsätta kolla på TV och slappa. Skönt skönt.
Det var rea, så jag kunde inte hålla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0