julfin

Imorgon är det redan fredag igen, veckorna går så himla fort! Colby och Sierra hade med sig en kompis hem från skolan idag så jag behövde inte göra så mycket förutom att hålla lite koll. Det är faktiskt himla skönt när barnen sköter sig själva. Nu ska ni få höra, idag på dagen bestämde sig jag och Danielle för att göra akrylnaglar. Jag har alltid varit sugen på att testa, men hemma i Sverige är det ju så nedrans dyrt, samt att jag egentligen inte gillar att ha långa naglar. Men när Danielle kände sig sugen tänkte jag "äsch, vad tusan!", och det kostade bara 30 dollar. Jag måste säga att det är fint, men nästa gång avstår jag nog. Haha. Så nu får jag dras med dessa i cirka två veckor. Jag har ju i alla fall fina naglar över jul, och det känns kul att jag har provat!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom var ju jättetfina, sådana skulle jag också vilja ha. Men jag får hålla tillgodo med de fina pennorna som du skickade till mig! puss

2011-12-17 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0