Ibland när man är ensam känns allt så tugnt

Igår och idag har jag varit lite halvt nere. Jag saknar min familj, och att det är jul snart gör det inte mycket bättre. I morse vaknade jag med en klump i halsen och jag kände verkligen för att dra täcket över huvudet och försvinna. Jag har det bra här, det har jag. Me det blir så påtagligt ibland att jag faktiskt inte kramat min mamma, pappa och mina systrar på snart fem månader. Jag saknar precis allt som har med dem att göra. Det här veckan, eller ända fram tills vi flyttar sjätte januari, kommer det nog bli ganska tufft. Mina ögon blir tårfyllda när jag tänker på min vanliga jul, så som den alltid ha varit. Jag saknar känslan jag alltid har, och det gör lite ont i mig att jag inte får uppleva den värmen, kärleken och myshetsfaktorn i år. Önskar att det var april nu så jag får vara tillsammans med er igen. Vi är verkligen bäst, utan er är jag inte hel.

Kommentarer
Postat av: Elaka Faster

men gumman då, kraaaaaam

2011-12-20 @ 09:10:15
Postat av: Jenny

Fina fina storasyster, älskar dig så mycket! Tänk vad härliga de där första kramarna kommer kännas. Du vet, de har ju rätt: den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

2011-12-20 @ 15:43:23
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Min fina, fina Anna - älskar dig och längtar så mycket efter dig! Stor Kram på dig

2011-12-29 @ 12:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0