Förändring

Idag stod jobb på schemat mellan 8:30-12:30 och vi passade på att göra ett pepparkakshus. Barnen, som sällan får äta godis, var mer intresserade av hur många m&m de fick äta än själv dekoreringen. Men det var mysigt i alla fall! Resultatet blev lite småsött. Efter det blev det "Sherlock Holmes 2" med Danielle och Mathilda och sedan middag. Jag och Mathilda var så betagna av sushin kvällen innan att vi gick dit igen. Så himla gott! Danielle provade Califorina rolls (krabba, avocado, ris och sjögräs) och hon verkade gilla det. Det var skönt att träffas vi tre igen, och det blev mycket skratt. Imorrn åker Danielle för att möta upp sin svenska familj i New York, för att sedan åka hit till Burlingame och ha två fina veckor tillsammans (avundsjuk, nej?). När de åker hem efter nyår är det precis i samma veva som jag ska flytta, och det känns väldigt trist att våra kvällar i Burlingame i princip är över. I och för sig ska jag komma hit på sleepovers och mina två girls får komma till mig i Marin också! Det kommer ju inte bli samma sak, men vi löser det i alla fall. Hur som haver så kommer Danielle bytas ut mot Mathilda under de kommande veckorna. Deras familjebesök sprang verkilgen om varandra. Vi får se vad vi ska hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0