Flytt

Började dagen med en timmes promenad. När jag går där vid sjön och lyssnar på musik tänker jag verkligen på allt möjligt. Men för det mesta tänker jag på hur det ska bli när jag kommer hem. Och jag har kommit fram till att det ska bli ganska så bra! Jag vet inte om jag har nämnt det här jag ska skriva nu i min blogg tidigare, men jag och min värdfamilj ska i alla fall flytta. Den 6 januari är det sagt, och vi ska bege oss till andra sidan Golden Gate bron till ett ställe som heter Marin. Detta känns både kul och tråkigt, men jag kommer verkligen sakna mina två tjejer som jag inte kommer se flera gånger i veckan längre. Det andra som känns lite trist är att jag måste börja om med allt. Lära mig att hitta, få nya vänner, komma in i rutinerna. Men men! Jag har ju aldrig flyttat i hela mitt liv så det kan nog bli intressant. Kommer saknar Burlingame avenue och alla mysiga kvällar jag har spenderat där. När vi har flyttat är det bara ett halvår kvar, kan ni tänka er? Då har jag varit här halva tiden och jag måste säga att det har gått sjukt fort. Även om jag trivs här så längtar jag hem. Fast när den dagen kommer blir det nog svårt att säga hejdå till mina kids som jag kommit så nära. Igår hade vi i alla fall en superbra dag tillsammans och jag gillart!

Kommentarer
Postat av: erika

jag flyttade i torsdags och maste saga att det suger ganska stenhart faktiskt, forhoppningsvis gar dock er flytt lattare an min. Och det har blir val iallafall andra gangen du flyttar? du flyttade ju fran sverige till burlingame? kommer nog ga lika bra den har gangen :)

2011-12-05 @ 23:11:45
URL: http://enhimlansmassa.tumblr.com
Postat av: Mamma

Det kommer att gå jättebra för dig att flytta. Du kommer att träffa nya människor som berikar ditt liv!



Vilken härligt höstbild av barnen.

2011-12-06 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0