Familjemiddag

Idag har jag skypat med min familj i nästan två timmar. Det kändes så skönt att bara sitta med där på middagen och småprata. För några korta sekunder kändes det faktiskt som om jag var där. Nu får vi hoppas att det blir femte april lika fort som det har blivit jul. Gud vad jag längtar! När skypandet var slut städade jag mitt rum som var väldigt dammigt. Mycket bra initiativ! Au pairen som bodde här innan lämnade massivs med shampoo, krämer och dylikt och jag har bara låtit det stå, men idag drog jag ner precis allt som jag inte ville ha i en påse och kastade. Nu har jag mycket mer plats i dushen och bredvid handfatet! Jag tror hon ville vara snäll (kanske lat..) och lämna massa grejer i fall jag ville ha det, men ett helt badrum fullt med prylar samt två sopsäckar kläder i garderoben tackar jag gärna nej till. Skönt att bli av med grejerna! Jag vet i alla fall att jag ska lämna mitt rum till nästa au pair fint och städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0