En lugn onsdag

Trots sömnbrist har dagen flytit på bra. Onsdagar är ju Colbys långa dagar och han slutar 15:30, medans jag hämtar Sierra vid tolv. Jag fixade lunch till henne, sedan lekte vi fem minuter med hennes dockskåp innan det var dags för saga samt sängen. För det mesta brukar jag försöka få henne att ta en nap, men det lyckas inte alltid. Idag gick det dock väldans bra och efter en timme och en kvart kom en rosig liten tjej med rufsigt hår till mig, där jag satt i soffan, och ville gosa lite. Ibland är det inte fy skam att vara au pair inte! Har aldrig riktigt tänkt på det innan, men det kommer nog bli jobbigt att säga hejdå när den dagen väl kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0