Christmas tree

Idag har jag jobbat fram tills nu, klockan är snart åtta. Det har gått bra med tanke på min förkylning, men nog börjar min näsa bli lite röd från allt snytande. Flyttpackningen är i full gång här, och för varje dag försvinner mer och mer ner i bruna lådor. Känns som sagt både bu och bä. Tur att jag är kvar i San Francisco-området i alla fall, än är jag inte redo att säga hejdå till mina fina svenskor! Förresten, tänk att det är mindre än två veckor kvar till jul, jag kan knappt fatta det. Jag tycker alltid året går så himla fort! Jag står alltid där på julaftonskvällen och beklagar mig över att det är ett helt år kvar tills nästa jul, men så står den där och knackar på dörren fortare än man kan ana. I och för sig tror jag inte julen i år kommer räknas som en "riktig" jul, om ni förstår vad jag menar, så fy sjutton vad jag kommer längta till nästa jul! Haha, nog om konstiga tankar nu. Här är i alla fall vår fina julgran. Känns himla bra att vardagsrummet luktar barr i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0