Christmas day

Här i USA firar man jul den 25:e, på juldagen, och jag kan ju säga att barnen var ganska så excited i morse. Jag hörde hur de sprang runt i hela huset och lyckan var total. Vi åt alla frukost tillsammans innan vi började paketöppningen och det var riktigt mysigt. Jag trivs himla bra i min familj! Barnen blev sjukt glada för precis allt de fick och jag fick minsann också lite julklappar. Från mormodern fick jag ett armband, och från familjen fick presentkort på manikyr och pedikyr, grejer från The Body shop, lite pengar samt en karta över Marin (dit vi flyttar). Inte helt fel! Till Sierra gav jag små Disneyprinsessor, till Colby Lego (bil+husvagn samt tillbehör) och till mina värdföräldrar gav jag ett inramat kort på barnen (mitt favoritkort) samt två juliga luktljus med en snögubbehållare. Alla verkade nöjda och glada och juldagsmorgonen blev riktigt lyckad. Jag var lite nervös innan men jag kände mig verkligen som en del av familjen och jag är så tacksam för allt jag fick samt allt jag får uppleva här! Klockan tre ska jag hem till Mathilda på julmiddag och det kommer nog bli kanon. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gulligt av dem att ge dig presenter också!



Bilden på dig och barnen framför granen är superfin..

2011-12-29 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0