Soligt i SF

Idag blev det city med mig själv och med mig hem fick jag ett par jeans (29 dollar) och ett par vita Converse (43 dollar). Jag älskar verkligen att allt som kostar skjortan i Sverige är mycket billigare här. Att man får ett par schyssta jeans för inte ens 200 svenska kronor känns riktigt gött! Åt en macka på Union Square i solen och mådde allmänt bra, här ska man tydligen vara tacksam om solen visar sig inne i city. Och tacksam var jag! Sen måste jag bara tillägga att jag älskar Tomas Ledin, han förgyller mina ensamma stunder. Som nu till exempel.

"Jag vaknade först av alla, tog min morgonpromenad. Klädd i slitna shorts och orakad gick jag där på min strand. Jag vandrade jäms med vattnet, njöt av varje andetag. Det var den bästa stunden på dygnet hela sommaren låg stilla. Jag såg ut över havet, kisade med ögonen och sa: det verkar bli en fin dag idag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0