Snart körkort

Yey, klarade körkortsteorin idag! Nu är det bara uppkörningen kvar, men vad jag har hört är den väldigt lätt den med. Nu är klockan snart 17:00 här och jag är för tillfället ensam hemma. Tog tåget med barnen till deras mormor så jag kunde åka och göra provet själv. De ska förmodligen sova över där så jag kanske är ledig i morgon, om inte mormor bestämmer sig för att komma hit med barnen. I kväll ska jag och Danielle som sagt till gymmet, 24hours heter det, och signa upp oss. Har inte rört på mig alls under den här månaden så det ska faktiskt bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :) Om du klarade de så kunde det ju inte vara så svårt ;) Skoja bara älsk! Bra jobbat!

2011-08-30 @ 16:53:34
Postat av: Pierre

Jag skrev förra bara så du vet :)

2011-08-30 @ 16:54:11
Postat av: cecilia.

wiho, spara "körkortsboken" (häftet) som souvenir, det är ju ganska komiskt om man jämför med den svenska! och BRA JOBBAT :D

2011-08-31 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0