Snabbinfo om allt

Okej, för er som inte visste det så har min värdfamilj varit borta på ett familjeläger hela veckan och jag har alltså varit ensam hemma. Ensam och ensam, några målarkillar har varit här dagligen och jag har för det mesta bara strosat omkring i hopp om att hitta något att göra. Varför målarkillarna varit här beror på att huset vi bor i ska säljas, japp, jag ska för första gången i mitt liv flytta. När jag först kom hit tycke jag att det skulle bli kul att flytta, men det var innan jag upptäckte hur fint Burlingame är och innan jag fick två fina vänner i form av Danielle och Lenka. Min värdfamilj och jag kommer förmodligen flytta till Marin som ligger på andra sidan Golden Gate bron men jag har absolut ingen aning om när. Kan bli om 30 dagar eller några månader. Jag hoppas på några månader.. Men annars är det inte så mycket som händer. Bion "Help" igår var faktiskt bra och förutom att en sovande man snarkade så högt att hela bion vände sig om och började skratta så hade jag det trevligt. I morgon ska vi på en "hop on hop off" buss och få en riktigt sightseeing tur i San Francisco. Kul, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0