Onsdag

Jag vet att ni alla vill se mera bilder, och det ska ni få också! Måste bara fråga mamman om det är okej i fall jag lägger upp bilder på hemmet och barnen. Vill ju inte ofreda någon! Såhär ser i alla fall gatorna ut, typ. Ska lägga upp mer bilder på alla fantastiska hus häromkring, men måste bara komma ihåg att ta med kameran. Husen är verkligen vackra. Hur som haver, idag ska vi i alla fall ha picnic vid Golden Gate bron så jag hoppas på klart väder så jag definitivt kan lägga upp fina bilder här senare!

Kommentarer
Postat av: cecilia.

vilken sida av bron picknickade ni på? hoppas vädret var klart, det är smått omöjligt att tajma därborta :)

2011-08-04 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0