Nya vänner och trevliga samtal

Igår kväll träffades många aupairer här från Burlingame på Starbucks på Burlingame Avenue, och jag måste säga att det är mycket trevligt att träffa andra personer i samma situation. Träffade dessutom en svensk tjej, tummen upp! Imorgon fortsätter trevligheterna då organisationen jag åker med har fixat en "Coffe night under the stars" och jag antar att jag kommer få se massa nya ansikten. I Sverige har jag inte varit världens mest utåtriktade person, men här måste man prata och ta för sig. Man måste våga föra att vinna, som min pappa skulle ha sagt.
Sierra kom hem med den här prinsesskronan från skolan, gissa om hon var lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0