Nu får det vara slut på deppandet

Dagen är nästan avslutad och klumpen har blivit betydligt mindre. Barnen var med sin mormor hela dagen så jag var ledig (igen.. Suck. Haha börjar bli ganska långtråkigt faktiskt!) och därför hade jag nog för mycket tid att tänka på saker och ting. På något sätt kunde jag inte sluta även om jag försökte tänka glada tankar, ganska så jobbigt faktiskt. Snart ska jag i alla fall göra mig en kopp te och kolla på "Love actually". Den får mig alltid på bättre humör. Morgondagen är fullspäckad då jag har barnen mellan 7:45 till 17:45, ska nog försöka klura ut något roligt att göra så jag kan vinna över barnen helt på min sida. Med barn är det ju alltid lite svårt i början, och tro mig ibland försöker dom trycka på mina knappar.
Slänger in en bild jag tog på Golden Gate bron första veckan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0