Living on the edge

God middag med två andra aupairer, mycket mätt och nöjd just nu! Känns ganska awesome att jag får betalt en gång i veckan och att dom pengarna i princip ska gå till skojiga saker. Kanske ska spara lite så jag och pojkvännen kan ha det kul i Miami, men det ska nog inte bli några problem. Dessutom är jag väldigt suger på att åka till LA fre-sön någon helg, och jag antar att det finns någon annan tjej som känner samma sak! Jag gillar livet jag lever här, nya ansikten hela tiden och alla vill få ut det bästa av den här upplevelsen. Det här är verkligen min tid att leva livet och jag ska ta för mig och hitta på så många roliga saker jag kan! Jag menar, hur många gånger till i livet kommer jag leva i Kalifornien och inte behöva betala för mat eller bostad? Inte allt för många skulle jag tro.. Eller snarare inga. Man är bara ung en gång, och jag ska med glädje berätta om mitt äventyr i USA för mina barnbarn en dag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer ha ett grymt år i USA!

2011-08-15 @ 12:40:01
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Annelie Stenqvist

Åh, Anna jag riktigt ryser när jag läser om hur du trivs, och har det hur bra och kul som helst, du gör alldeles rätt, man är ung bara en gång. Ta väl hand om dej. Kram

2011-08-15 @ 19:13:40
Postat av: cecilia.

den där bilden är verkligen fantastic!

2011-08-16 @ 23:46:46
Postat av: erika

Helt rätt inställning! Du kommer har ett lovely år, heja!

2011-08-17 @ 10:18:06
URL: http://Enhimlansmassa.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0