Kanske något osammanhängande, men en uppdatering

Hör och häpna, jag var på gymmet 8:30 i morse! Vad har hänt liksom? Haha. Sprang i en kvart, gick uppförsbacke en kvart och sedan körde jag lite olika maskiner. Mycket mindre folk idag så det var skönt! Idag visas huset igen och jag har varit med Danielle sedan ca klockan 11 i morse. Vi åt lunch vid 12 och sedan skjutsade jag hem henne eftersom hon började jobba vid 14. Själv måste jag vara utflugen ur huset igen om 20 minuter så jag får väl hitta på något meningslöst att fördriva tiden med (känns som om det är det enda jag gjort på den senaste tiden!). Barnen är hos grandma eftersom jag lämnade dem där när jag gjorde provet igår och de ville sova över. Skypade nyss en snabbis med familjen Lidman i Vallentuna och de skulle gå och lägga sig. Men pappa gav mig lite roliga nyheter, nu vet jag vilka dagar vi ska spendera tillsammans så jag ska skicka en "önskelista" över vad vi ska göra. Nu har jag ju nåt att klura på under mina kommande tråk-timmar. Tack för det!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Grymt att du har hittat till gymmet, då kan vi ju köra tillsammans sen :) Jag har tränat 2 ggr om dagen de senaste dagarna och beställt lite grejer från gymgrosisten nu. Grymt att din kära far kommer och hälsar på. + också att du är duktig på att uppdatera, då slipper vi ju snacka ;) Skämta!

2011-08-31 @ 11:52:47
Postat av: cecilia.

måste börja med att gilla Pierres kommentarer, killen har ju humor! eller?



jag ska skriva en to do-list till mig själv nu, om att skriva en lista på tips till dig menar jag!

2011-08-31 @ 18:40:48
Postat av: Anna

haha ja jag bad honom kommentera mer. Misstag?



Najs!

2011-09-01 @ 08:08:16
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: Pierre

Vet inte hur det kan vara ett misstag :P

2011-09-01 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0