Just another Monday

Då var man gymmedlem och betalar cirkus 230 kr i månaden, väldigt bra pris! Jag och Danielle mjukstartade med 5 minuter "trapp-maskin", 15 minuter på löpbandet och sedan lite styrka i ben och armar. Vi var nog där den värsta tidpunkten för det var ganska mycket folk, blir nog bättre när vi går dit mellan 9-12 vilket förmodligen kommer bli standardtiden. Det bör även nämnas att vi i duschen träffade en svensk au pair som vi aldrig sett förut, trevligt! Varför inte skaffa nya vänner i duschen liksom? Efter gymmet mötte jag i alla fall upp Lenka på Starbucks, hon har varit i Lake Tahoe över helgen så vi hade lite caching up to do. Nu sitter jag här i min säng och börjar få lite hängiga ögonlock, klockan är ju faktiskt 22:15. Måste bara slutligen säga att barnen börjar gilla mig och frivilliga kramar och gos delas nu med jämna mellanrum. Sa jag att jag trivs här eller? För det gör jag verkligen! Synd att vi ska flytta bara, men hoppas vi hamnar i närheten. Hoppas, hoppas, hoppas..
Sierra idag, Colby ville inte vara med på bild.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

haha, udda ställe att skaffa nya bekantskaper på!

2011-08-31 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0