Första jobbdagen

Idag är min första jobbdag och just nu är barnen i skolan, vilket betyder att jag är ledig några timmar. Ska nog ta en promenad genom kvarteret och försöka lära mig hitta. Alla hus här i Burlingame är verkligen jättefina och man får en harmonisk känsla när man rör sig mellan gatorna. Igår var vi på en så kallad Farmers Market där alla odlare från närområdet säljer sina frukt och grönsaker och vi köpte en hel del. Familjen jag bor hos är inga godistyper över huvudtaget, utan här är det frukt och nötter för hela slanten! Tur för mig kanske, USA har ju en förmåga att lägga sig på kroppen i form av fett har jag ju hört..

Kommentarer
Postat av: Annelie Stenqvist

Tur Anna, att du har frukt och grönsaksvana då, man har alltid nytta av det man lärt sig, även om det är på ica. Kul att det verkar bra, med dej.

2011-08-01 @ 21:41:04
Postat av: Anna svarar

Kul att du läser min blogg Anneli!!! Och kul att du kommenterar :)

2011-08-01 @ 21:48:59
Postat av: Jenny och Anette

Stackars dig då, är hos elaka faster och äter godis och choklad för fullt! (ta gärna en bild när du går promenader så vi får se hur det ser ut)

KRAAAAAAAAAAAM

2011-08-02 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0