För mig kommer du alltid att vara åtta år

Jahapp, då var det söndag igen då. Tiden rusar verkligen här! Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, i alla fall inte under dagen, men ikväll ska jag träffa en svensk tjej jag bara träffat en gång tidigare. Det blir middag och skitsnack antar jag, men det gillas skarpt! Har hunnit med att skypa med min lillasyster (och mamma och pappa en kort stund) och allt stod bra till med henne (och med de andra också för den delen). Vallentuna friskola, där Jenny går, har ju bytt lokaler och befinner sig nu i gymnasiets nedre plan, där jag själv strosade omkring för ett och ett halvt år sedan. Jag försökte förstå vilket klassrum Jenny numera har men hon var mindre bra på att förklara och verkade lite halvt förvirrad när jag frågade om datasalen låg kvar. Det bästa med att gå i den skolan/byggnaden är att det bara tar en kvart att gå och fem minuter att cykla hemifrån oss. Kommer ihåg att jag tyckte det var riktigt mysigt ibland, speciellt under fina höstdagar, att traska hem och få lite tid för mig själv. Detta kommer nog bli kanon Jennsan, jag vet att jag trivdes som fisken i vattnet med att ha skolan nära i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan meddela att datasalen inte finns kvar då eleverna springer omkring med egna datorer. Det är numera ett klassrum :) hoppas du har det fint!

2011-08-28 @ 22:20:33
URL: http://mkros.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är kanoners! Dock blir det ju oftast moppe..

2011-08-31 @ 22:55:04
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0