En bra dag

Fyra nya toppar, en klocka och en väska rikare och lyckligare sitter jag nu här i min säng. Dagen med Danielle var toppen och vi har sprungit omkring sedan 11 när hon hämtade mig i förmiddags. Klockan är nu 18:50 och jag börjar jobbar om cirkus 40 minuter. Förhoppningsvis kommer barnen sova under hela jobbpasset och jag ska mest bara finnas till "i fall att". Helt okej känns det ändå. Huset jag bor i visas nu i helgen och därför behöver jag även vara utflugen i morgon, väldigt oklart vad jag ska göra dock. Men det blir nog bra i alla fall, på något sätt brukar ju allt oftast lösa sig.
Glömde min kamera idag så här är en random bild på mig från Tylösand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0