Äntligen fredag

Det är fredag och klockan är nästan sju på morgonen. Är ganska trött men det går väl an. Föräldrarna var tvungna att åka tidigt idag så just nu sitter Colby och kollar på Nicke Nyfiken och Sierra sover. Idag har jag inga planer för barnen och mig, vi får se vad som händer! Jag trodde att dem började skolan på måndag, i och med det skulle jag få mina lediga timmar på dagen (vilket passar perfekt när jag ska skypa med Sverige 9 timmar framåt), men tji fick jag. Tydligen är dom lediga nästa vecka med så det blir mycket jobb för mig och mindre skypning. Men jag ska inte klaga, jag trivs ju här! I kväll blir ska jag och Danielle spana in ett köpcentrum vi inte varit i än och det blir nog även bio där. Mycket trevligt! Lördag kväll bjuder på jobb och söndag har jag inga planer för än. Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0