Plötsligt händer det

Som alla vet så ska jag åka iväg till det stora landet och vara au pair ett år och idag/inatt blev jag klar och godkänd av den amerikanska organisation som gör det möjligt för familjer att kontakta mig. Redan inatt ramlade det in två mail och det känns väldigt spännande! Nu måste jag verkligen börja tänka efter vart jag vill hamna och under vilka förhållanden. Det kan ju vara en trevlig nöt att knäcka när jag ligger och solar på stranden. Just nu snurrar tankarna i mitt huvud, och det lär dom ju inte sluta göra än på ett tag.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad roligt!! Och jag har ditt svar: Kalifornien, nära kusten. :)

2011-04-27 @ 14:58:19
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: ewa

vad spännande, kram

2011-05-04 @ 20:47:31
Postat av: ewa

vad spännande, kram

2011-05-04 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0