Mombasa

00:05 i fredags natt landade jag på Mombasa Airport. Det första jag möttes av var massa mörka taxichafförer som alla ville ge mig det bästa priset, men jag letade efter ett annat ansikte. "Anna!", hörde jag någon som ropade och ett tjugotal meter bort kom min storasyster och hennes två kompisar gående. Hon var så fin, och jag blev så glad när jag såg henne! Allt kändes verkligen toppen, om man bortser från att min väska inte kommit fram.. Vilket den fortfarande inte har och jag börjar bli väldigt irriterad över detta! De tre dagarna jag har varit här har bestått av sol och bad, hotellet ligger precis på stranden och havet är sjukt varmt. Men det är ändå poolen vi spenderar mest tid i, vi verkar vara dom enda som gillar att bada för vi har den alltid för oss själva, ganska soft faktiskt. För att sammanfatta det hela leker livet just nu, en lunch kostar ungefär 25 spänn och det enda jag går runt i hela dagarna är bikini och sarong. Jambo mina vänner, vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Matilda

LÄÄÄÄGG AV. Jag avlider i receptionen just nu, buuuu.

2011-04-19 @ 08:26:06
URL: http://mkros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0