Livet vid ekvatorn

Jag har glömt att berätta att min kära väska kom här om dagen och gissa om jag blev glad? Numera går jag alltså i mina egna kläder och känner mig väldigt lycklig över det. Ikväll ska vi hem till några av Marias och Sannas amerikanska tjejer som ska bjuda på middag samt trevligt sällskap, sedan ska vi gå ut och roa oss lite på stan. Malindi är ganska liten stad men ack så mysig, många små affärer med mycket grejor att kolla på. Förhoppningsvis får jag med mig lite fina saker hem. Nu ska vi snart lägga oss vid poolen här på hotellet och njuta av ännu en dag med sol, bad och färskpressad juice!



En bild från dagen då vi matade giraffer

Kommentarer
Postat av: ewa

att du vågar kram

2011-05-04 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0