försvunna kläder och giraffslem

Alla dagar verkar gå in i varandra här och jag och Maria var tvugna att riktigt tänka till vilken dag det faktiskt var. Igår åt jag min första afrikanska rätt, Curry Eggs och det var faktiskt, trots sitt namn, riktigt najs. Igår köpte jag också lite nya kläder eftersom jag inte har något bagage med mig (suck), och det var inte så kul att lägga massa pengar på det, men men. Det mest intressanta som hände igår var i alla fall att vi matade giraffer. Det var verkligen jättehäftigt! Väldigt fina djur det där. De roliga grejerna jag upplever här väger upp för den försvunna väskan, och jag hoppas på att vi ska hålla mitt huvud på positiva tankar resan ut! Måste erkänna att jag blir väldigt upprörd när jag sätter mig ner och tänker på min väska som är någonstans där ute, kanske i Europa, kanske i Afrika.. Men nog om det! Förutom att vi har apor som stör frukostlugnet på balkongen så har vi det himla toppen här nere!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Avis :)

2011-04-21 @ 09:56:53
URL: http://mkros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0